Monday, January 23, 2012

tempah bunting/banner harga murah!

assalamualikum smuanya skalinya punnn ;)

korang pernah tempah banner/bunting x?
dan berapa harga biasa korang tmpah tu.... or korang memang taktau pape pasal bunting dan cara pengiraan hargannya?

Bunting tu ape??
banner/bunting ni dikira dengan kaki persegi....
saya biasa dengan kawan2 tempah bunting kawen, harga dalam rm 3.50 sekaki....
korang tahu tak size biasa bunting berapa kaki?  okay..saya jawab, standard size bunting 2 X 6 Kaki.
so..kalau rm3.50... darab lah dengan 2X6.... so harga dalam rm 42. itu harga bunting sahaja!
tmbah charge designing.... korang rasa berapa? kalau murah, okay la.. sy tengah google ni, biasanya orang ambik upah design dalam rm 30-50.... wow!!... so, korang yang budjet x ada ni, tak jadi nak tempah :( sedeyyyy

so, korang nak tempah bunting tak???

saya offer... rm 30 untuk 1 bunting standard size 2 X 6 sqft
upah design free :)

free design sehingga bulan March ini. FREE DESIGN :)
so, ada orang nak tempah tak?
boleh email saya, yusniza23@gmail.com - saya slalu buka email, dalam 24jam, gerenti reply excpt, waktu2 yang luar jangkaan.. hehe~ - 



ini contoh tempahan bunting/banner



nnati saya akan upload backgroud wallpaper (bunting besar) untuk wedding saya... :) wait yeaaa!

ada sape2 nak share tak tentang harga bunting korang dah tempah dulu-dulu? jom share....


power by : Dawai Design



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YES, I AM... I done it my myself :)